Sayfalar

25 Mayıs 2018 Cuma

Blogger çerezler politikası ekleme

Blogger çerezler politikası

Blogger kullanıcıları için çerezler politikası nedir ve nasıl kurulur anlatacağım. Özellikle 2018 yılının başından beri bu google çerezler politikasını duymuşsunuzdur. Peki buna geçmeli miyiz, yoksa bizi ilgilendirmez mi? Ben ne olur ne olmaz geçme tarafındayım o yüzden bu yazıyı yayınlıyorum. İnternette bu konu ile neredeyse hiç bir kaynak yok ben ilk olacağım galiba. Benden sonra işini daha iyi yapanlar elbette çıkacaktır. Neyse uzatmadan hemen icraata geçiyorum.

Bir site buldum burada ki kodu alıp tema özelleştirme bölümünden sitenizin html bölümüne yapıştırıyorsunuz. Ben Head kodunun hemen altına koydum çalıştı.

Site adres: https://cookieconsent.insites.com/download/

Birde bir yabancı youtuber bu konu hakkında bilgi veriyor, tükçeye çevirip izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder