Sayfalar

25 Nisan 2019 Perşembe

Googlede Sıra Yükselmek İçin Bir Kaç Tavsiye

Bir çok site sahipleri googlede sıra yükselmek için çok fazla araştırma yapar ve seo uzmanları ile çalışmak ister. Bu işe ciddi bir şekilde para harcarlar ve bazıları iyi sonuçlar elde ederlerken bazıları hüsrana uğrar. Google algoritmasını çözmek sanıldığının aksine kolaydır aslında. Güzel bir reklam çalışması ve iyi ve kaliteli içeriğiniz varsa google sizi ödüllendirir. Ama işin hilesine kaçayım armut piş ağzıma düş şeklinde düşünüyorsanız bence yanılıyorsunuz. Bir çok site sahibi ya iyi bir reklam ile bir yerlere gelmiştir yada çok iyi bir içeriğe sahiptiler. Bir çok kişi bu şekilde düşünüyor, ama benim düşüncem iyi ve kaliteli bir makale yada içerik üretmiş seniz zaten iyi bir yerlere geleceksiniz. Google iyi içeriği sever ve ödüllendirir. Mesela benim bu yazımı çok sevmeyecektir. Arka sıralarda bulunabilirim yada aramalarda hiç çıkmaya bilirim. Ben google amcaya kızmıyorum, suçu kendimde buluyorum. Sizde öyle yapmalısınız, google bir tanrı o her zaman haklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder