Sayfalar

6 Ağustos 2019 Salı

Solucan Gübresi Yalanı


Solucan gübresi ile ilgili bir çok haber ve yazı görmüşsünüzdür.Ben de bu işe merak sardığımdan çok fazla yazı ve haber okudum. Ama okuduğum yazıların bazıları bir biri ile çelişmeye başladı.

Bu noktada okuduğum her yazının doğru olmadığını anladım. Doğru bilgili edinmek için ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Sonra aklıma direk olarak üreticilere sorma fikri geldi ve yaklaşık 10 üretici ile telefonda konuştum ve bilgi aldım. Diyeceğim o ki, solucan gübresi ile ilgili sizde doğru bir bilgi edinmek istiyorsanız. İnternette okuduğunuz bilgiler ile hayaller veya vizyon belirlemeyin. Ben üreticiler ulaşmak için sahibinden ilan sitesindeki kaynakları kullandım.

Eğer sizde iyi bir araştırma, daha doğrusu doğru kaynaklar kullanarak doğru bilgiye ulaşmak istiyorsanız, direk olarak üreticiler ile görüşün. Sonra solucan gübresi yalanı diye araştırma yaptığınızda yine yalan bilgiler ile karşılaşabilirsiniz.


Solucan gübresi yalanı, solucan gübresi, solucan gübresi aldatmacası, solucan gübresi yalan, solucan gübresi kullananların yorumları ve solucan gübresi şikayet.

3 yorum:

  1. Güzel açıklama için sonsuz teşekkürler bro

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bro solucan gübresi hakkında bir çok yalan yanlış bilgi var çok dikkatli olunmalı ve buna göre araştırma yapılmalı.

      Sil
  2. yazınız için teşekkür ederim çok yararlı oldu benim için. internnette çok fazla bilgi kirliliği var. doğru ilgi her zaman kaynağından alınmalı

    YanıtlaSil