Sayfalar

7 Mayıs 2019 Salı

Teoman Şarkıları Hakkında Düşüncelerim

Teoman ve Melankoli artır ama içeren şarkıları Teoman şarkıları genellikle ayarlamam tarafında olan soft Rock türündedir. Ben ergenlikten beri yani 14 yaşlarından beri Teoman şarkılarını dinlerim. Bazen Teoman türevinde ki şarkılar yapan Şebnem Ferah şarkıları da dinledim. Şuan geçmişe şöyle bir baktığımda benden alınan baya bir kötü durumla karşılaştım. Bu kötü ve psikolojik durum acaba bu şarkıları dinlediğim için mi oldu diye soruyorum. Ben bu ağır ve karamsar şarkıları dinledikten sonra bu kötü ruh haline sahip olduğumu düşünüyorum. Bu yüzden artık bu tarz şarkılar dinlememeye karar verdim. Bundan sonra artık daha enerjik ve insanı motive eden şarkılar dinleyeceğim. Son 1 aydır zaten bu şekilde yapıyorum, meyvesini 1 ay sonra aldım ve şuan ruh halim ve yaratıcılığım arttı. Kendime güvenim arttı. O eski kötü ruh halinden pek bir şey kalmadı ve artık daha huzurluyum. Yaşaşın motive ede şarkılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder