Sayfalar

18 Kasım 2019 Pazartesi

Alibeyköy Evden Eve Nakliyat

Alibeyköy Evden Eve Nakliyat firması arıyorsanız size bir firma önerisi yapacağım. Aslında tam bir firma sayılmaz ama neyse.

Bu nakliyatçı yada nakliyeci benim tanıdım en iyi evden eve nakliyecilerden biri. İş bir çıkmaza girdiğinde hemen alternatif fikirler üretip çözüm bulmaya çalışıyor. Benim deneyimlerim ile anladığım nokta; bir nakliyeci ile çalışacaksanız dürüst ve namuslu bir kişi ile çalışmanız.
Piyasada kurt olmuş bu nakliyeci İstanbul ili içerisinde nakliye işlerine bakıyor. Şehir dışını tonajdan dolayı kabul etmiyor. Zamanında bu sorun yüzünden cezalar yemiş kendileri. Özellikle birçok alibeyköy evden eve nakliyat firmaları arasında önemli bir yere sahip. Ben kesinlikle bu nakliyeci ile çalışmanızı tavsiye ediyorum. Sonuçta her gün ev eşyası taşımadığımız için piyasanın fiyatlarını tam olarak kestiremeyebilirsiniz. Alibeyköy içi ev taşıma nakliyesi ortalama 2+1 daire için 800 TL ile 1200 TL arasında değişiyor. Burada dikkat edilmesi gereken en önemli unsur fiyat tabi ki ama öyle bir sabit fiyat söylemek pek mümkün değil.

Sizinde anlayacağınız üzere; giriş katından giriş katına 2+1 dairenin ev taşıma ücreti ile 2+1 5. kattan 5. kata ev taşıma hizmetinin fiyatı arasında bir fark ister istemez oluyor. Ayrıca ev eşyasının çokluğuna göre de fiyatlar değişiyor. Kısa sözün özü Alibeyköy semtinde nakliye ihtiyacınız olduğunda bu abi ile çalışabilirsiniz. Tavsiyemdir. Sağlıcakla kalın, görüşmek üzere.


Evden Eve Nakliyat, nakliyat, alibeyköy Nakliyat ve Alibeyköy Evden Eve Nakliyat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder