Sayfalar

15 Kasım 2019 Cuma

CEZA - Neyim Var ki feat. Sagopa K şarkısına Gelen Efsane Yorumlar

CEZA - Neyim Var ki feat. Sagopa K şarkısına Gelen Efsane Yorumları sizlerle paylaşıyorum.

Serkan Aşan
2 hafta önce
Bilanço Ağır
2 Küs
80 milyon ağır yaralı
---

escobarittto
4 hafta önce
Mekanın gerçek sahiplerini dinlemeye geldim.
---

Eren Alp
3 ay önce (düzenlendi)
Dolar gibi bi şarkı. Piyasa bozulunca değeri artıyo(10k olmuş. Beğenen beğenmeyen herkese teşekkürler)
---
"ESKİ DOSTTAN DÜŞMAN OLMAZ"

---
Fight kulüp rezaletinden sonra buraya gelip gerçek rap’i dinleyenler ?
---
Ne fight kulüp rezaletinden geldim ne başka şeyden zaten hep buradaydım.
---
Burdaki 60 milyon kişiyi alıp ülke kurmak istiyorum abi.
---
BARIŞIN ULAN BARIŞIN YETER ARTIK. TÜRKÇE RAP NE HALLERE GELDİ FARKINDA DEĞİL MİSİNİZ ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder